Counter-Strike: 1.6
Загальні правила
- Вікові обмеження: брати участь у турнірі можуть гравці, що досяглии 15-ти рiчного вiку на момент проведення українського фiналу вiдбiркових iгор.
- Метод змагання: 5 на 5 (командна гра, 5 гравців у кожній команді)
- Умова перемоги: команда повинна виграти 16 раундів раніше суперника.
- У випадку нічиєї граються додаткові раунди.
- Система проведення: Double Elіmіnatіon
- Раунди: 30 раундів. Кожна команда грає 15 за терористів і 15 за контр-терористів.
- Час раунду: 1 хвилина 45 секунд.
- Офіційні карти: De_Dust2, De_Іnferno, De_Nuke, De_Traіn. Карти будуть визначені по турах безпосередньо перед початком турніру.
(* Будь-яка карта може бути змінена організаторами. Гравці будуть сповіщені до початку турніру про будь-які такі зміни.) Карти на гру визначаються по турам (в сітці лузерів карти зміщуються на одну вперед)
- Черговість відігравання ролі терористів чи контр-терористів визначається жеребкуванням.
- У випадку нічийного результату граються ще 6 раундів до визначення переможця (по 3 за кожну сторону).
В процесі гри додаткових раундів серверний параметр mp_startmoney встановлюється рівним 10000.
- У випадку рівного рахунку післе шести додаткових раундів, граються ще шість додаткових раундів (по 3 за кожну сторону), і так до перемоги однієї із команд.
- Обмінюватися публічними повідомленнями (messagemode1) під час матчу дозволяється лише капітану команди. Правило працює також і тоді, коли капітан мертвий. Використання цього режиму повідомлень будь-яким іншим гравцем приведе до попередження. Інші гравці повинні використовувати тільки командні повідомлення (messagemode2).
- На сервері буде вестись запис гри.
- Дозволені гранати за раунд:
1) Flashbangs: 2 2) Grenades: 1 3) Smoke Grenades: 1
- Гравець може використовувати налаштування клієнта, що доступні через інтерфейси гри (наприклад, left hand, adjust_crosshair і т.д.)
- Повинні бути використані стандартні скіни.
- Любі зміни карт, скінів, використання багів або сторонніх програм - заборонене і приведе до попередження або технічної поразки.
Налаштування серверу
mp_autokick 0 |
mp_autocrosshair 0 |
mp_autoteambalance 0 |
mp_buytime 0.25 |
mp_consistency 1 |
mp_c4timer 35 |
mp_fadetoblack 1 |
mp_flashlight 1 |
mp_forcechasecam 2 |
mp_forcecamera 2 |
mp_footsteps 1 |
mp_freezetime 15 |
mp_friendlyfire 1 |
mp_hostagepenalty 0 |
mp_limitteams 10 |
mp_logecho 1 |
mp_logdetail 3 |
mp_logfile 1 |
mp_logmessages 1 |
mp_maxrounds 0 |
mp_playerid 1 |
mp_roundtime 1.75 |
mp_timelimit 0 |
mp_tkpunish 0 |
sv_aim 0 |
sv_airaccelerate 10 |
sv_airmove 1 |
sv_allowdownload 0 |
sv_allowupload 0 |
sv_alltalk 0 |
sv_cheats 0 |
sv_clienttrace 1 |
sv_clipmode 0 |
sv_friction 4 |
sv_gravity 800 |
sv_lan_rate 25000 |
sv_maxrate 25000 |
sv_maxspeed 320 |
sv_maxunlag 0.5 |
sv_maxupdaterate 101 |
sv_minupdaterate 101 |
sv_minrate 25000 |
sv_proxies 1 |
sv_send_logos 1 |
sv_send_resources 1 |
sv_stepsize 18 |
sv_stopspeed 75 |
sv_unlag 1 |
sv_voiceenable 1 |
sv_unlagsamples 1 |
sv_unlagpush 0 |
sys_ticrate 10000 |
allow_spectators 1 |
decalfrequency 60 |
edgefriction 2 |
host_framerate 0 |
log on |
pausable 1 |
Дозволені налаштування для клієнта
cl_updaterate 101 |
cl_cmdrate 101 |
rate 25000 |
m_filter 1/0 |
hud_fastswitch 1/0 |
zoom_sensitivity_ratio |
fps_max 101 |
cl_dynamiccrosshair 1/0 |
gamma 1/3 |
brightness 1/3 |
cl_minmodels 1/0 |
cl_shadows 1/0 |
Нижченаведені налаштування змінювати заборонено:
cl_weather |
mp_corpse_stay |
mp_decals |
max_shells |
max_smokepuffs |
fastsprites |
ex_interp 0.01 |
|
Нечесна гра, яка приведе до покарань:
- Члени команды мають право розмовляти під час матчу, тілько якщо вони еще "живі" або якщо всі члени команди "мертві". Любий "мертвий" гравець не має права обмінюватися любою інформацією (включаючи міміку та жести) з любим "живим" членом команди до початку слідуючого раунду.
- Гравець рахується "мертвим" післе того, як його екран повністю погасне. Якщо із-за багу гри екран не погас, то гравець рахується "мертвим" через три секунди після його загибелі.
- За розвови після "смерті" гравцю може бути дане попередження або зарахована технічна поразка згідно рішення судді.
- Дозволяється прописати ("забіндити") в консолі зброю та темплейні повідомлення.
- "Підсадження" дозволені. Єдиним обмеженням є заборона на використання підсадженнь для перегляду ігрового простору карти поверх текстур.
- С4 повинна бути встановлена на видному місці. Використання "підсадження" для установки С4 дозволяється.
Беззвучна установка C4 вважається багом і може бути покарана від попередження до дискваліфікації.
- Дозволено кидати гранати через будівлі на всіх картах.
- Використання багу осліплюючої гранати (карти de_dust2, de_nuke) заборонено й буде каратися різними запобіжними заходами – від попередження до дискваліфікації.
- Використання будь-яких помилок, як програмних так і помилок творців карт заборонене й буде каратися різними запобіжний заходами – від попередження до дискваліфікації. Рішення про міру припинення приймається суддівською колегією й не підлягає подальшому обговоренню.
- Забороняється пересуватися беззвучно шляхом частих натискань клавіші "присісти".
- Усі гравці зобов'язані використовувати 32-бітну кольоровість у настроюваннях гри
- Використання нестандартних моделей/скінів (у тому числі й зброї)
- Використання нестандартних текстур карт
- Використання будь-яких "чітерских" програм
- Використання ігрових багів карт (map swimming, auto aim і т.д.)
- Використання заборонених прийомів під час гри (silentrun, attack+use, centerview script, norecoil script і т.д.)
- Нецензурні вирази.
- Будь-яке непотрібне спілкування під час матчу.
- Якщо суддя порахує, що зовнішні умови (Преса, Капітан команди, Гравці, Глядачі і т.д.) надають гравцеві нечесну перевагу, то гравцеві може бути винесене попередження або йому може бути присуджена поразка рішенням судді.
- Якщо команда використовує флеш-баг, суддя зараховує даний раунд на користь команди супротивників і гра триває.
- Якщо буде встановлено, що який-небудь гравець вчинив порушення, розцінюване як нечесна гра, то цей гравець буде дискваліфікований і відсторонений від подальшої участі в змаганнях.
- У ході будь-якого матчу, допоміжний персонал і/або суддя можуть у будь-який час визначити й інші дії як нечесну гру.
Після першого порушення з боку команди-учасника їй виноситься попередження. Після другого порушення з боку команди-учасника їй буде зарахована технічна поразка в зустрічі. Під час будь-якого матчу оператор сервера буде стежити за використанням заборонених моделей поведінки, у тому числі й не зазначених вище. Для відстеження й запису матчів до ігрових серверів буде підключений HLTV Proxy.
Роз'єднання під час гри
- У випадку, якщо всі гравці не можуть грати через ненавмисне, непередбаченого роз'єднання, наприклад, проблем із сервером:
- до початку 3- го раунду: матч починається заново - після початку 3- го раунду: гравці, що відключилися, повинні заново підключиться до сервера. Поточний раунд триває без зупинки гри, якщо гравці не встигли підключиться до початку наступного раунду те гра припиняється (pause) гравці, що доти поки відключилися, підключаться до сервера.
- Якщо 3 із усіх гравців дисконнектнулись, поточний раунд не зараховується, гравці заходять на сервер і гра триває без зупинки. При необхідності ставиться пауза й чекають поки гравці зайдуть на сервер.
- Суддя встановлює mp_startmoney після дисконнекта виходячи з ігрової ситуації.
- Припиняти гру (pause) може лінійний суддя або гравець команди, але тільки при наявність поважних причин.
- У випадку навмисного роз'єднання, суддя може зарахувати поразку команді гравця-порушника.
- Команда, що відмовився від перегравання призначеної головним суддею, дискваліфікується.
Протести
- Протести можуть подаватися тільки капітаном
- Якщо гравець не згодний із правилами, він може подати протест до завершення гри.
- Відмовлення в заходженні на сервер може призвести до технічної поразки за рішенням судді.
Ці правила призначені для національних відбірів до WCG 2007 і можуть бути змінені за бажанням організаторів турніру.
|